Ζω και κατοικώ : Σε μια πόλη με ελάχιστο πράσινο και μισοτελειωμένα έργα.Μια πόλη με μύρια προβλήματα.
Μια πόλη χωρίς φαντασία με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.Μια πόλη καφετέρια.
Έχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτά.Έχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ από τις αναζητήσεις μου.
Τα γύρω μέρη είναι πιό όμορφα.Εκεί περιπλανιέμαι.


Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Οι ''Από Δευτέρα''

                                            Με ενέργειες του δήμου και εποπτεία του αντιδημάρχου κ.Περόγαμβρου
                                          Τσιμεντώθηκε απέναντι από το σπίτι μου ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

                                          ..που πριν είχε λίγο χώμα.Η σούδα δεν χρησιμοποιείται από κατοίκους.

Ποιοί είναι οι ''Από Δευτέρα'';
Είναι μια νέα μεγάλη κατηγορία ομήρων.
Είναι  οι ''Από Δευτέρα πιάνεις δουλειά  στην καθαριότητα''
Είναι οι ''Από Δευτέρα παίρνεις άδεια για  το μαγαζί''
Είναι οι ''Από Δευτέρα  θα σου φέρω σωλήνα για το νερό''
Είναι οι ''Από Δευτέρα παίρνεις άδεια μουσικής''
Είναι οι ''Από Δευτέρα  έχεις πάγκο στη λαϊκή''
Είναι οι ''Από Δευτέρα θα στείλω το συνεργείο να καθαρίσει''
Είναι οι '' Απο Δευτέρα θα ρίξω  άσφαλτο ή τσιμέντο στο δρομάκι της γειτονιάς''
Είναι οι ''Από Δευτέρα θα... θα .. θα ...."
Θα πάω τον κάδο πιό εκεί, θα βάλω τη λάμπα πιό πάνω πιό κάτω, θα την βάλω όπου θες.
Αυτά  για τους πολλούς που αρκούνται στα λίγα.
Για τους πιό υψηλά δεν γνωρίζω πως παίζεται το παιχνίδι.

'Ολες οι υποσχέσεις  στους ''από Δευτέρα'' πουλιώνται σαν χάρες ενώ είναι υποχρέωση  προς κάθε δημότη- πλην των παράλογων αιτημάτων όπως αυτό στις φωτογραφίες μου-
Λυπάμαι.
Γνωρίζω.
Δεν φοβάμαι μη μου στείλετε εξώδικο.
'Αλλωστε δεν καταχωρώ διαφημίσεις για να μου κλείσετε την κάνουλα.
Μετάθεση δεν μπορείτε  να μου δώσετε.
Είμαι πολίτης, όχι δημοσιογράφος.
Οι άλλες  μέθοδοι είναι ήδη γνωστές.
Υγείαν εύχομαι


ΥΓ Οι φωτογραφίες είναι από το μπαλκόνι μου.Κροκιδά 39-41

Δεν υπάρχουν σχόλια: